zaterdag 13 augustus 2011

handtasje is af!

Voila, het resultaat van mijn vakantie is er; een nieuwe handtas! Het was een fameus werkje, want het patroon bleek nogal wat foutjes te bevatten, dus heb ik wat mogen zoeken en puzzelen om het te doen werken. Ben blij met het resultaat, al vind ik ze wat klein uitvallen (ik ben big bags gewoon ;) ).
Hopelijk houden jullie ervan!

Tis is the result of my vacation: a new handbag!. It was a darn big job, because there were a lot of errors in the pattern.. I had to puzzle and search to make it work.
I'm happy with the result, although i think it turnd out a bit small.. but hey, i'm used to big bags! :)
I hope you like it!

doordat de tas gemaakt is uit zeer wit katoen wou ik ze wat opfleuren met dit leuke bloemetje :)



detail


en dit leuke stofje wordt de binnenkant. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten